Improbe amor, quid non mortalia pectora cogis? - Krutá lásko, kam ty až doženeš smrtelná srdce?
....Most people think time is like a river that flows swift and sure in one direction. But I have seen the face of time and I can tell you they are wrong. Time is an ocean in a storm. You may wonder who I am or why I say this. Sit tight and I will tell you a tale like none you have ever heard....

Prince of Persia 3D

22. října 2011 v 12:32 | quack
Jelikož se mi vůbec ale vůbec nechce učit angličtina, kterou si musím ještě napsat a nechat někde zkontrolovat, a chemie a matika a další, tak jsem se rozhodla smazat asi 4 rubriky, které jste určitě ani nepostřehli. Ani já ne. A koukám tak na tuto rubriku a co nevidím - nějak jsem přeskočila 3. díl Princátka.

Bohužel k němu asi ani nemám co napsat. Prince of Persia 3D vznikl v roce 1999 - 6 let po PoP The shadow and the flame. Možná to je tím, že tvůrci udělali obrovský pokrok - udělali z Prince 3D.

Na hru se každý díval jinak, některým se pokrok líbil, jiným ne, ale tak to je a bude vždycky. Ale já se těm odpůrcům možná ani nedivím - hudba byla zvláštní, občas blbnul pohled, ... Ale dávám jim + za snahu o vývoj ...

Každopádně zmizelo zabití protivníka jednou ranou, hra se tak stala mírně obtížnější. A co víc - má dva konce. Jeden je trochu špatnější, kdy princezna umře a druhý je ten správný.

Dobrý konec:


A špatný konec:


Jinak hru jsem nehrála a teoreticky mě to už ani v dnešní době neláká.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama